Business Days

Business Days

Un brand se distinge între competitori dacă spune ceva diferențiator și relevant pentru business și audiențele sale

Evenimentele Business Days sunt evenimentele pe care nu vrei să le ratezi, fie că ești antreprenor debutant, business owner sau consultant. Sunt evenimentele pe care ți le marchezi în calendar de la începutul anului. Aceasta a fost și ideea de la care a pornit noua identitate de brand. Mai departe, am putut crea extensii ca Business Days TV și Business Days Magazine și personaliza diverse servicii, păstrând totodată un sistem coerent.

- Dionisia Sandu, Brand Consultant 

Context:

Business Days este unul dintre cele mai mari evenimente dedicate comunității de business din România, cu minimum patru ediții anuale, organizate în mai multe orașe. Echipa Business Days a apelat la ajutorul nostru atunci când a realizat că amploarea evenimentului nu este surprinsă în comunicare, într-un mod care să-i diferențieze de competiție.

Am început proiectul de la o idee confirmată atât de echipa de organizare, cât și de mii de participanți anual: Business Days este evenimentul pe care nu vrei să-l ratezi, fie că ești antreprenor, marketing manager sau cineva pe punctul de a-și lansa propria afacere.

Astfel, am construit identitatea brandului Business Days în jurul ideii de eveniment la care sigur vrei să participi. Identitatea vizuală surprinde această idee pornind de la faptul simplu că marchezi în calendar zilele importante din an. Odată desenată identitatea, am definit un stil vizual coerent și unic în categorie pentru toate materialele de comunicare, un stil care să vorbească pe limba antreprenorilor. În plus, am gândit un sistem de reguli care să permită echipei orice dezvoltări viitoare în comunicare. 

Industrie:

Servicii profesionale / Organizare evenimente  

Servicii:

Logo, plaftormă vizuală de comunicare, materiale de comunicare, site, ghid de identitate

Rezultate:

  • O identitate diferențiatoare în categorie, construită pe o idee unică  
  • Implementarea unui stil coerent de comunicare
  • Definirea unui set de reguli pentru comunicările viitoare
  • Adaptarea la noua identitate a materialelor de comunicare destinate diferitelor vehicule media (print, online, outdoor, video)
Wide
Square
Full
Square 1x
Wide
Wide
Square 1x
Full