Annabella Zilnic

Annabella Zilnic

Designul și strategia mărcii proprii generează creștere în business-ul de retail 

Mărcile private accesibile trebuie să iasă în evidență la raft și să comunice corect ceea ce sunt: produse de bază, cu un preț bun. Un design simplu, extensibil pe diverse categorii de produse, de la food, la produse de curățenie este o abordare potrivită. În cazul Annabella Zilnic am surprins acest lucru cu ajutorul alfabetului.”

- Mona Ursu, Managing Partner 

Context:

Rețeaua vâlceană de magazine Annabella are o marcă proprie accesibilă în portofoliu de zece ani, care până acum s-a dezvoltat fără coerență. Retailerul ne-a cerut suportul când a constatat că devine tot mai greu să introducă noi produse și să le semnalizeze ca fiind din aceeași familie, fără ca acestea să aibă ceva în comun.

Am dat o nouă identitate mărcii proprii, care promite clienților că retailerul este cu ei zi de zi. Am căutat un nume relevant care să acopere întreg portofoliul multicategory al brandului. Sunt produse accesibile, de bază, care suplinesc nevoile zilnice. De aici și numele Annabella Zilnic, simplu și clar. Consumatorul înțelege imediat ce îi oferă brandul.

După redesenare, brandul este foarte vizibil la raft. Fiecare produs are pe etichetă prima litera a cuvântului cheie care îl definește. Iar faptul că ne-am folosit de alfabet îl face jucăuș și memorabil. Designul permite extinderea facilă a portofoliului cu noi game sau produse. 

Industrie:

Retail alimentar 

Servicii:

Strategie de brand, naming, design de ambalaj

Rezultate:

  • Un master packaging design consistent în întreg portofoliul și flexibil la extensii noi, implementat pentru mai mult de 100 de SKUs (conserve, lactate, mezeluri, îngrijire personală, menaj)
  • O nouă etichetă ușor de găsit de consumator la raft – ”cea cu literele”
  • O creștere totală de 34% în unități vândute pentru întregul portofoliu al mărcii proprii, la numai 2 luni după lansare; pentru produse precum gemul de piersici sau zacusca de legume, unitățile vândute s-au triplat, independent de promoții sau alte mecanisme
Wide
Square
Full
Wide
Square 1x
Full
Square 1x
Wide