Annabella Retail

Annabella Retail

Brandul trebuie să fie cu adevărat puternic dacă iți dorești ca business-ul tău să reușească să se afirme în piața de retail bucureșteană

A fost o bucurie și o ambiție de-a noastră să pătrundem, în sfârșit, pe piața de retail din București, prin deschiderea celor 3 magazine sub brandul Annabella. Acest pas a fost gândit în strategia noastră de business pe termen lung, care redă dorința noastră de-a fi aproape de cât mai mulți români cu putință. Am vrut să pătrundem pe piața din București într-un mod puternic, vizibil, dar și să rămânem în același timp fideli crezului brandului nostru, acela care spune că suntem o rețea românească 100%. Continuăm să lucrăm alături de BrandFusion, partenerul nostru în procesul de branding, pentru că ei sunt cei care înțeleg cu adevărat valorile noastre de business, precum și țelurile noastre de viitor”

- Dorina Mutu, Director Executiv, Annabella

Context:

Annabella, rețeaua locală de retail care operează în sudul României, și-a deschis primele 3 magazine in Bucuresti în primăvara 2016. Annabella activează pe piața de retail românească din anul 1994, crescându-și numărul de magazine deschise și adăugand constant la portofoliul de produse inspirate de natură.

Luând în considerare aceste evoluții strategice, și în conformitate cu ambițiile de business ale companiei în ceea ce privește acest nou capitol, am construit o nouă poziționare de brand pentru Annabella, care captează perfect esența brandului: "Rețeaua de retail 100% românească". De asemenea, noua poziționare are menirea de a ajuta la construirea gradului de conștientizare a brandului în mintea consumatorilor din București.

În ceea ce privește formatul și aspectul magazinelor, am implementat 2 dintre ele sub marca Annabella clasic, în timp ce pe cel de-al 3-lea l-am poziționat ca "Annabella Zilnic" ("Annabella Daily"), care este, de asemenea, denumirea mărcii proprii de produse Annabella.

Lansarea magazinelor pe piața din București s-a dovedit a fi un efort de succes și un moment de mândrie pentru brand, care abia își începe campania națională în urma căreia se dorește obținerea unui grad crescut de notorietate pentru brandul Annabella.

Industrie:

Retail

Servicii:

Strategie de brand, Poziționare de brand, Slogan, Concept creativ pentru layout-ul magazinelor din București, Implementări (windows graphics, signalistică, materiale de direcționare, etc)

Rezultate:

  • Poziționare puternică de piață, într-un mediu de retail extrem de competitiv și de dinamic
  • Signalistică de interior a magazinelor atractivă vizual și în linie cu ideea brandului
  • Comunicare onestă și transparentă, în linie cu așteptările actuale ale consumatorilor
  • Implementarea unui portofoliu de produse personalizat, adaptat atât profilului consumatorilor, cât și nevoilor acestora de cumpărare 
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Square
Wide
Full
Full