Agra's

Agra's

Valorile autentice pot fi exprimate la nivel de ambalaj, într-o manieră actuală

”Agra’s este un brand cu rădăcini puternice în Ardeal și în valorile caracteristice zonei. Rebrandingul a fost un proces de redescoperire și re-asumare a acestor valori. Iată că un brand a cărei activitate este destinată preponderent consumatorului final poate exprima aceste valori prin felul în care arată și comunică. Un brand onest și sincer, care și-a asumat un stil de viață reprezentativ pentru o regiune a țării.” 
— Mona Ursu, Managing Partner

Context:

Agra’s este o companie fondată la începutul anilor 2000, care a crescut constant, prin perseverența echipei și a owner-ilor. Treptat, Agra’s a devenit un nume reprezentativ pentru inima Transilvaniei și pentru modul în care fac oamenii lucrurile în acele părți. Pe lângă producția de mezeluri, compania deținea și o rețea proprie de magazine, tip market și supermarket, în Alba Iulia. Nevoia de rebranding a venit atunci când compania a simțit că brandul corporate nu le reprezintă valorile și că designul ambalajului de produs nu a ținut pasul cu evoluția brandului.

Business-ul Agra’s este construit de o echipă de ardeleni serioși și puși pe treabă, întruchipând exact specificul zonei – acea seriozitate și simț al responsabilității pentru care este recunoscut Ardealul. Agra’s vrea să le ofere oamenilor bunăstare, printr-un business exemplar, făcut cu grijă și simț de răspundere pentru comunitate. Iar acest lucru este surprins în poziționarea brandului corporate – ”În spirit ardelenesc”. Pentru fiecare linie de business, am gândit o zonă de poziționare proprie, ținând cont de asocierile pozitive pe care consumatorii le aveau față de produs și magazine (numele ”Mezeluri Domnești”, personajul, calitatea produselor și specializarea în produse din carne). Brandul de produs este dedicat oamenilor care se respectă, oferindu-le o viață mai bună și mai echilibrată. La nivel de retail, Agra’s este specialistul în carne și mezeluri, cu oameni primitori, care te îndrumă cu plăcere și cu produse de o calitate superioară.

Identitatea brandului corporate și de retail suprinde foarte bine categoria și valorile companiei, de a face lucrurile onest și corect. În retail, fonturile mari, ilustrațiile de produse și culorile vorbesc despre un specialist, serios, în care poți avea încredere pentru a-ți oferi cele mai bune produse. Pentru designul de ambalaj, am modernizat ”moșul” recunoscut de consumatori, aducându-i trăsături domnești, de persoană care se respectă, un bonom. Am păstrat arhitectura portofoliului de produs în master packaging și am folosit culori diferite pentru cele trei categorii de produse: Werdein (produse crud-uscate), Mezeluri Domnești și Mezeluri Avantaj (produsele mai accesibile). Numele, personajul și device-ul tip scut păstrează coerența la nivelul întregului portofoliu.

Industrie:

FMCG / Producție mezeluri 

Servicii:

Auditare și strategie brand corporate și de produs, Arhitectură de brand, Slogan, Design de ambalaj, Concept retail, Comunicare brand de produs

Rezultate:

  • Asumarea unei idei centrale a business-ului
  • Exprimarea ideii centrale în comunicare
  • Definirea unei poziționări clare pentru retail și produs
  • Design de ambalaj mai actual
  • Master packaging consistent și coerent pentru întreg portofoliul
  • Comunicare de retailer relevantă pentru consumatori
Wide
Square
Full
Full
Wide
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full
Full