ACDB

Când îți asumi o misiune, brandul se aliniază și te ajută să o faci cunoscută

Am colaborat foarte bine cu BrandFusion. Au reușit să extragă esența a ceea ce reprezentăm noi, au înțeles în ce constă cauza noastră, aspecte esențiale pentru noi, dat fiind faptul că noi suntem un ONG. Am simțit că BrandFusion face parte din “echipa de intervenție”, care se pregătește să acționeze pentru conservarea animalelor sălbatice și a habitatului lor. Colaborarea cu ei ne-a dat o voce puternică în lupta noastră pentru ocrotirea faunei sălbatice din România.

- Cosmin Stângă, Președinte ACDB 

Context:

ACDB este un ONG cu experiență extinsă în conservarea și protejarea carnivorelor mari, recunoscută de experți pe plan național și internațional pentru expertiză și know-how. Acest lucru nu se replica și în rândul stakeholderilor de interes, care ar putea susține cu donații sau implicare activă. Organizația nu-și asumase vizibil o misiune și nici nu comunica coerent și constant cu stakeholderii săi. Rebrandingul a ajutat ACDB să se poziționeze și să fie vizibilă la nivel național pentru ceea ce este cu adevărat.

Auditarea de brand a dezvăluit cea mai importantă trăsătură a organizației: implicarea ”la firul ierbii”. Oamenii ACDB vor să producă o schimbare prin acțiuni punctuale, de protejare a carnivorelor mari și a habitatului lor: de la centre de îngrijire animale rănite, la monitorizare și custodia unor arii protejate. Sloganul ”Action for Wildlife” definește clar poziționarea de ONG de acțiune.

Identitatea vorbește despre interdependența faună – mediu înconjurător și surprinde toate ariile de acțiune ACDB: de la intervenție directă pentru salvarea carnivorelor, la protejarea mediului de viață al acestora. Conceptul creativ duce mai departe ideea prin stilul imagistic și formele grafice, reușind să comunice fresh, relevant și diferențiator în categorie. Pe lângă identitatea de brand, BrandFusion a dezvoltat și noul website ACDB, un website modern, vizual și responsiv ce oferă acces rapid la informații cu privire la speciile protejate și proiectele finalizate sau aflate în desfășurare.

Industrie:

ONG

Servicii:

Strategie de brand, identitate de brand, slogan, concept de comunicare, dezvoltare website 

Rezultate:

  • Asumarea unei poziționări (misiuni) diferențiatoare în categorie
  • Exprimarea poziționării la nivelul identității vizuale
  • O identitate și un website modern pentru un ONG cu impact național
  • Concept de comunicare care să asigure coerență
Wide
Square
Square 1x
Wide
Full
Full
Full
Full
Full