Lucruri care ne plac: packaging design

Lucruri care ne plac: packaging design

23.02.2017 0:00:00
Lucruri care ne plac: packaging design

 

Pentru că inspirația vine din cele mai variate surse și, mai ales, de la oameni diferiți, ne-am gândit să creăm seria Lucruri care ne plac pentru a împărtăși cu voi ideile, momentele, brandurile etc. care ne-au atras atenția sau pe care le-am salvat în Bookmarks pentru a reveni asupra lor. 

Pentru acest episod, am provocat departamentul de creație să ne vorbească despre proiecte de packaging design pe care le-au apreciat de-a lungul timpului. De la abordări moderne, la soluții eficiente pentru branduri multi category, de la simplitatea specifică mărcilor private, la atenția la detalii caracteristică brandurilor premium – toate vorbesc despre modul în care un design de ambalaj bine gândit poate ajuta brandurile să-și consolideze poziția în piață sau să atragă noi consumatori.

 

Lofotlam

Pentru cât de bine exprimă designul poziționarea premium a brandului și unul din atributele sale diferențiatoare – proveniența produselor. Zona Lofoten (de unde este derivat și numele) este o zonă tradițională din Norvegia, un arhipelag recunoscut pentru peisajele stâncoase și preparatele culinare. Mai multe detalii despre brand aici.

 

Paty

Pentru curajul de a împrospăta un brand cu tradiție și a-l repoziționa ca un reper al categoriei  - reprezentantul valorilor produselor de origine argentiniană. Pentru un master packaging diferențiator, care surprinde foarte bine categoria și ceea ce face brandul unic în industrie.

Mai multe despre brand, cu câteva cuvinte în spaniolă prinse de-a lungul timpului aici.  

 

Cardinal

Pentru designul modern, simplu și curat, care se potrivește cu stilul consumatorului zilelelor noastre – în căutare de autenticitate și dornic să exploreze. Pentru soluțiile găsite de a îmbina stilul asiatic, cu cel european astfel încât să surprindă diferențiatorul brandului și pentru extensibilitatea master packaging-ului, aplicat pe cel puțin șase categorii de produse. Mai multe despre proiect aici.

 

5’ minute

Pentru cât de bine surprinde designul numele și poziționarea brandului (produse accesibile și la îndemână pentru prânz), pentru simplitatea și minimalismul atât de necesare atunci când desenezi un private label și pentru extensibilitatea master packaging-ului, la fel de esențială pentru mărcile private. Mai multe detalii despre proiect aici.

 

Răspunsuri de Ștefan Ferencz și Petru Ioje