Cinci beneficii pe care ți le oferă o strategie de conținut online coerentă

Cinci beneficii pe care ți le oferă o strategie de conținut online coerentă

01.05.2017 0:00:00
Cinci beneficii pe care ți le oferă o strategie de conținut online coerentă

 

Prezența în online nu mai este demult doar un plan de viitor pentru brandul tău. Presiunea de conținut online, atât din partea competiției, cât și din partea consumatorului, este de neignorat. Tot ce rămâne de făcut este să găsești instrumentele corecte pentru a-ți comunica brandul în mediul online. 

 

Pentru că ai aflat când are nevoie brandul tău de o strategie de conținut online, iată și cinci dintre beneficiile pe care le aduce aceasta business-ului:

 

Experiență unitară, indiferent de canal  

Fiecare postare, fiecare video, fiecare imagine spune ceva despre brandul tău. Cu cât acestea diferă de la un canal la altul, cu atât este mai greu pentru consumatorii tăi să înțeleagă care este vocea brandului tău și să se implice în conversație.

 

Relevanță pentru consumatori

Dacă Facebook-ul este despre interacțiune, blogul este despre învățare, Instagramul este despre a găsi inspirație. Fiecare canal de comunicare online implică diferit consumatorii și le răspunde unor alte nevoi. Important este să identifici canalele care sunt importante pentru consumatorii tăi și să le oferi conținut adecvat fiecăruia.

 

Alinierea organizației la obiective comune

Echipa de vânzări cu targetul propriu, echipa de marketing cu indicatorii de brand awareness, antreprenorul cu viziunea de ansamblu. Fiecare are propriile obiective și viziune despre cum ar trebui făcute lucrurile. Strategia de conținut online aduce împreună toate aceste argumente și le aliniază la nevoile de business ale companiei.

 

Focus pe consumator

Cine este, cum se comportă în mediul online, ce vrea de la brandul tău și cum îi poți oferi aceste lucruri – sunt întrebările la care răspunde o strategie de conținut online. Astfel, te poți concentra mai mult pe nevoile lui și nu pe indicatorii de performanță ce trebuie atinși sau pe a imita alte comportamente din online.

 

Prioritizare indicatori de performanță

Page views, likes, shares, comments. Desigur, e de dorit să ai cât mai mulți fani și cât mai multe vizite pe site. Însă, dacă acestea nu se transformă într-o acțiune cu rezultat pozitiv, s-ar putea sa nu fie cele care contează pentru brandul tău. Strategia de conținut online te ajută să te concentrezi pe indicatorii de performanță (KPIs) importanți pentru business-ul tău și să găsești acțiunile corecte pentru atingerea fiecăruia.

 

Poți afla mai multe despre strategia de conținut online, descărcând white paper-ul Content Strategy.

 

de Andrei Dobre