Ce le dorim brandurilor românești?

Ce le dorim brandurilor românești?

29.11.2017 0:00:00
Ce le dorim brandurilor românești?

 

De-a lungul timpului, am fost alături de branduri românești atunci când și-au scris povestea – povești de redefinire sau de construcție de la zero. Ele sunt motivul nostru de mândrie. Cu ocazia zilei de 1 Decembrie, am întrebat echipa noastră ce ar vrea să ureze brandurilor românești. Iată ce urări am strâns:

 

Doresc business-urilor românești să folosească schimbarea pentru a-și propulsa creșterea. Construit și dezvoltat continuu, brandul devine o forță care transformă schimbarea dintr-un business, în creșterea acestuia. — Mona

 

Le doresc brandurile românești să ne convingă că se poate, că sunt o alternativă serioasă la brandurile internaționale. Că pot livra calitate, fără compromisuri.  Adrian

 

Încredere și zvâc. Încredere în forța proprie și în povestea pe care o spun și zvâc pentru a valorifica orice oportunitate.  ​Dionisia

 

Determinare în a face lucrurile ca la carte, fără compromisuri. Curaj în a face pași pe cărări nebătătorite, spre viziunea lor.  Ștefan

 

Cunoaștere de sine și viziune. Doar brandurile care-și cunosc și valorifică esența și punctele tari ajung să dobândească încrederea că pot face o diferență palpabilă în viața noastră, a consumatorilor.  Georgiana

 

Doresc brandurilor românești să riște mai mult! Suntem aici să îi susținem și să îi călăuzim spre cea mai înaltă treaptă a ceea ce pot deveni.  Iulian

 

Să fie mai exigente și să dream big. Sa nu se oprească din încercarea de a fi mai bune, zi de zi.  Simona

 

Să fie unice, cu o poveste distinctă, să realizeze că trebuie să aibă acel ceva al lor, care le face diferite în fața competiției.​  Boc

 

Le doresc să gândească în detaliu și să privească în ansamblu pentru a crește un brand care face diferența.​  Luciana

 

O vizibilitate mult mai bună în mediul online și creșterea comunității persoanelor care apreciază creațiile autentice românești.  Andrei

 

Le doresc business-urilor românești să devină branduri cu adevărat.​  Petru

 

Cât mai mulți fani români în țară și străini afară.  Leo

 

Prosperitate și mai multă recunoaștere internațională.  Florin