Categorie

Când are nevoie brandul tău de o strategie de conținut online?
Prezența brandului meu în online este benefică pentru business? Cum ajung la consumatorii mei și cum îi țin implicați? Sunt suficiente campaniile de Google Adwords pentru a atrage noi clienți? Cum pot controla acțiunile brandului meu în online? Răspunsul cel mai simplu pentru toate aceste întrebări este construindu-ți o strategie de conținut online.

Cinci beneficii pe care ți le oferă o strategie de conținut online coerentă
Prezența în online nu mai este demult doar un plan de viitor pentru brandul tău. Presiunea de conținut online, atât din partea competiției, cât și din partea consumatorului, este de neignorat. Tot ce rămâne de făcut este să găsești instrumentele corecte pentru a-ți comunica brandul în mediul online.

Conținut coerent – consumatori fideli
Fie că parcurgi ultimele rapoarte sau studii de specialitate publicate, fie că porți o discuție serioasă cu un strateg în marketing – este aproape sigur că, într-un fel sau altul, vei ajunge mai aproape de adevărul suprem al zilelor noastre, unul exprimat deja de catre Godin în urmă cu câțiva ani: marketingul de conținut este singurul marketing care ne-a mai rămas. (Content Marketing is the only marketing left – Seth Godin)

Poate o trupă să își comunice brandul doar în mediul online?
La un moment dat în viața mea am vrut să fac parte dintr-o trupă. Nu să cânt pe scenă (nu am nici calitățile, nici înclinația spre așa ceva), ci să mă ocup de partea de comunicare. Să creez legături, folosindu-mă de cuvinte. Referitor la asta, de curând am citit un interviu cu unul dintre artiștii care contează în România. Pe lângă poveștile de început, formarea trupei, alegerea numelui sau scenele pe care a cântat trupa, m-am oprit la: Radioul nu este o miză, cu online-ul avem acces direct la comunitatea noastră de fani.

De ce sa incepi azi sa folosesti remarketingul pentru business?
Ce este remarketingul, mai exact? Probabil ai auzit cateva lucruri despre aceasta tactica de marketing online. Dar stii ca poate fi cel mai puternic instrument pentru business-ul tau? Pe scurt, remarketingul este o tehnologie care iti permite sa afisezi ad-uri (bannere, text, video) celor care ti-au vizitat cel putin o data site-ul, ti-au dat adresa de email sau au folosit aplicatia pentru mobile.

Consumatorii ajuta la dezvoltarea brandurilor in online
Odata cu aparitia online-ului sau a mediului digital, brandingul a capatat o noua dimensiune. O dimensiune in care totul a luat amploare, s-a intensificat.

Cum masori la nivel de business rentabilitatea marketingului prin continut?
Exista o multime de indicatori care se pot urmari si raporta in vederea identificarii rezultatelor actiunilor de content marketing efectuate de un brand.

Cine detine controlul brandului in mediul online?
Este evident ca social media a schimbat modul in care comunica si interactioneaza consumatorii cu brandurile.

Interactiunea cu brandul in era new media
Brandurile implica din ce in ce mai mult consumatorul in crearea povestilor lor. De la crearea de continut relevant pana la o intreaga experienta interactiva cu brandul. Un fel de poveste spusa prietenilor. Adica noua.

Brandurile nu mai comunica, socializeaza
Care este de fapt diferenta intre a comunica si a socializa, intre poveste si umanizarea povestii?


Categorii