Când are nevoie brandul tău de o strategie de conținut online?

Când are nevoie brandul tău de o strategie de conținut online?

02.05.2017 0:00:00
Când are nevoie brandul tău de o strategie de conținut online?

 

Prezența brandului meu în online este benefică pentru business? Cum ajung la consumatorii mei și cum îi țin implicați? Sunt suficiente campaniile de Google Adwords pentru a atrage noi clienți? Cum pot controla acțiunile brandului meu în online? Răspunsul cel mai simplu pentru toate aceste întrebări este construindu-ți o strategie de conținut online.

Dacă te regăsești în mai multe din afirmațiile de mai jos, atunci strategia de conținut online este ceea ce are nevoie brandul tău.  

  • Fiecare canal de comunicare online este gestionat de altă echipă
  • Echipele care se ocupă de comunicarea online a brandului meu nu au un plan comun, cu obiective comune
  • De cele mai multe ori, mesajele transmise pe canalele de comunicare online nu sunt coerente sau în tonul cu limbajul brandului meu
  • Interacțiunea cu consumatorii din mediul online nu este încă suficientă
  • Nu am găsit încă indicatorii care să ne ajute să ne atingem obiectivele de business
  • Indiferent de tipul campaniilor, rezultatele obținute nu au reușit să mă ajute să stabilesc obiective viitoare pentru comunicarea în mediul online
  • Primesc periodic rapoarte de KPIs, de la echipe diferite, pe care nu le pot alinia cu obiectivele business-ului
  • Nu pot determina care dintre campaniile și acțiunile online îmi ajută brandul

 

Strategia de conținut online sau Content Strategy, cum o denumim noi, te ajută să structurezi toate acțiunile de comunicare online, plecând de la nevoia consumatorului și trecând prin obiectivele punctuale de business ale brandului tău. Cu Content Strategy vei știi să-ți definești obiectivele, să identifici canalele potrivite pentru fiecare, să măsori fiecare activitate și să fi relevant pentru consumatorul tău, în funcție de canalul pe care comunici.

 

Află mai multe despre serviciul de Content Strategy, scriindu-ne un mail pe office@brandfusion.ro

 

de Andrei Dobre