Brandul face multe însă cu o condiție

Brandul face multe, însă cu o condiție

22.02.2016 16:08:00
Brandul face multe, însă cu o condiție

Zilele trecute am prezentat unui potențial client, într-o manieră nouă pentru el, perspectiva posibilităților pe care le poate aborda brandul său.

Zicem într-o manieră nouă, deoarece clientul era obișnuit să i se livreze execuții de comunicare, lucruri concrete, iar perspectiva surprinsă de noi, ca oameni de brand, i-a oferit un moment de analiză asupra viitorului business-ului său.

La sfârșitul discuției, clientul a exprimat succint relația directă între brand și business: “Înțelegem că putem face multe cu brandul, însă trebuie să știm ce vrem.” Într-o formă simplificată, clientul a definit scopul existenței unui brand: de a face vizibilă și clară viziunea unui business.

Business-urile sunt entități diferite între ele, caracterizate de istoric diferit, modele de business și stiluri diferite de a face lucrurile. De oameni, povești și aspirații diferite. De aceea, brandurile, ca formă de reprezentare a acestor atribute de business, sunt unice și nereplicabile. Ceea ce înseamnă că pentru scenarii diverse de evoluție a unui business, există posibilități diferite de a construi un brand.

Într-adevăr, dragă client, brandul poate face multe pentru business-ul tău, însă cu condiția de a-ți asuma o direcție.

 

de Mona Ursu