Brandul tău poate mai mult

Trebuie doar să știi pe ce butoane să apeși.

Din experiență, am descoperit acele butoane, acele indicii care activează un brand. Pe baza lor, am dezvoltat 3 pachete de analiză a brandului, pe 3 niveluri de profunzime, astfel încât să poți lua deciziile care să-ți genereze creștere de business.

Alege pachetul de analiză potrivit stadiului de evoluție a business-ului tău.

Business Start-up

€149 Gratis*


Pentru business-uri tinere, care vor să știe dacă primii pași făcuți de brand (nume, logo, prezență online) nu sunt doar eficienți, dar și aduc valoare business-ului.

*Primele 10 cereri de analiză brand

Business în Creștere

€349 + TVA


Este destinat business-urilor cu o evoluție constant pozitivă, care vor desfășura acțiuni moderate de comunicare și care au nevoie să știe dacă brandul, așa cum este gândit în prezent, le poate asigura un avantaj față de competiție.

Business în Expansiune

La cerere


Este destinat acelor business-uri care urmăresc să-și actualizeze poziționarea în raport cu piața și cu cerințele consumatorului, să-și eficientizeze acțiunile de comunicare și să-și inspire organizația în expansiunea sa. 

COMPARĂ PACHETE

Cât de clar și unitar se manifestă brandul tău?
Capacitatea numelui de a diferenția business-ul în categorie
Capacitatea logoului de a surprinde unicitatea business-ului
Gradul de optimizare SEO a website-ului brandului
Consistența prezenței brandului în Social Media
Capacitatea comunicării de brand de a exprima poziționarea business-ului
Capacitatea comunicării de brand de a transmite despre ce este business-ul
Capacitatea comunicării de brand de a exprima o personalitate distinctă
Ce face bine competiția ta?
Capacitatea competitorilor direcți de a se diferenția în categorie prin nume și logo
Claritatea poziționărilor / promisiunilor făcute de competitori
Capacitatea competitorilor de a transmite mesaje coerente de brand prin comunicare
Evaluarea poziției în motoarele de căutare, în raport cu competiția
Nivel de notorietate website
Ce oportunități îți oferă industria?
Principalele trenduri care vor influența industria
Mișcări importante ale competitorilor
Cât de bine răspunde brandul tău așteptărilor clienților?
Înțelegerea priorităților clienților (așteptări, nevoi)
Înțelegerea comportamentului de cumpărare
Cum percep clienții brandul tău și brandurile competitoare (poziționare, diferențiatori)
Cât știu clienții despre oferta companiei (atributele) și diferențiatorii acesteia?
Cât de mult inspiră brandul organizația?
Ce valori animă organizația
Înțelegerea clientului de către organizație
Cât de bine identifică organizația ce are de oferit?
Cât de clar este percepută intern viziunea companiei?
Asociază organizația o idee centrală, puternică, cu business-ul?